Jag åker hem till Örebro nästa vecka, om inte redan ikväll, men antagligen nästa vecka. Över julledigheten ska jag försöka se klart alla Twin Peaks-avsnitt. Folk säger att det är en helt fantastisk serie, vilket låter, uhm, lovande, och att jag, eftersom jag gillar Lynch, helt enkelt måste se serien. Jag ska såklart köpa den råsnygga boxen, som precis har släppts.

Jag ska också bestämma mig för ett par regissörer och se allt på deras meny. Gärna otippade namn. Greg Araki funderar jag på. The Doom Generation ska jag försöka se ikväll. (Mest för att se Rose McGowan naken ska erkännas.)

Just nu längtar jag efter choklad, varma fötter och lite kärlek. Ja, det är fortfarande höst.

Världens, kanske, bästa skalåt får avsluta det här. ”Carry Go Bring Come” av Justin Hinds & The Dominoes.

