Ah, den här tomheten som alltid infinner sig efter en tenta har precis infunnit sig. För egen del är det en ganska belåten tomhet. Men det är bara jag det.

Vad ska man göra med resten av dagen då? Jag skulle kunna spela SNES, men det känns inte speciellt meningsfullt. Jag skulle kunna läsa en god bok. Men jag har inga goda böcker kvar att läsa. Sjolochov stirrar på mig från bokhyllan, men det här är inte en dag för kosackberättelser. Jag skulle kunna se någon film, men det enda jag har kvar på datorn är krigsfilmer och ryska filmer. (Krigsfilmer brukar alltid bli kvar på datorn; det är inte många gånger jag är sugen på en krigsfilm. Och de ryska filmerna är kvar eftersom jag hade en rysk period för några veckor sedan. Men det är ingen rysk dag idag.) Jag skulle kunna åka upp till stan och handla ett par jeans, men det vet jag redan att jag inte orkar med. Så antagligen kommer jag inte göra så mycket. Vilket är helt ok, det med. Jag får väl youtuba kakmonstret eller nåt.

